torsdag 21 augusti 2014

Kortblandning......!

En salig blandning kort!
Här kommer ett gäng med kort jag gjort genom dom snart två år jag hållit på, har valt ut några jag själv tyckt varit både roliga å vart fina när dom blev klar....för har upptäckt att man har lätt att vara självkritisk när man gör saker å man måste vara mer snäll med sig själv för oftast är de inge fel på de man gjort utan bara ens egen självkritik som styr.

Jag lärde mig fort att om man frågar alla i alla dessa underbara scrapgrupper som finns på facebook så får man både goda å fina råd å även peppning, så dom grupperna å alla underbara människorna i dom har fått mig att få ett bättre självförtroende till mina verk.

Så nu kommer de ett gäng kort jag gjort till vänner å bekanta å även till tävlingar å utmaningar som jag deltagit i genom tiden som gått.

Kort 1

Kort 2 
Minneskort till min väninna som dog tvärt i från mig

Kort 3

Kort 4 
Med underbar text å bild från denna underbara tjej hon gör underbara bildark som hon säljer

Kort 5

Kort 6

Kort 7

Kort 8 
Mitt första försök till att färglägga en magnolia stämpel

Kort 9
Solfjäderkort älskar lite udda vikningar

Kort 10

Kort 11

Kort 12

Kort 13

Kort 14

Kort 15

Kort 16

Kort 17

Kort 18 
Ännu ett med dessa vackra bilder med vackra texter från

Kort 19

Kort 20

Kort 21

Kort 22

Kort 23

Kort 24

Kort 25

Kort 26
Till min underbara MAMMA

Kort 27

Kort 28

Kort 29

Kort 30

Kort 31

Kort 32

Kort 33

Kort 34

Kort 35

Kort 36

Kort 37

Lämna gärna ett litet forspår på vägen ut.

Kram på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar