tisdag 19 augusti 2014

Min lilla scrapphörna!
Här kommer jag lägga upp bilder å samtidigt visa hur man gör en del scrappsaker som KORT och ALTRADE BÖCKER de är min passion kan man säga.
De är vad som får mig att må bra å glömma att man har kronisk värk.
Nu först kommer jag lägga upp en massa bilder på sånt jag skapat genom året som varit å sen kommer inläggen att bli mer å mer utförliga i beskrivningen så att även nån som är helt nybörjare kan göra dom saker som jag visar.
Här kommer de bilder på saker jag gjort å som jag säljer.
Ett altrat påskägg


En av mina altrade böcker

Min allra första altrade bok till min mamma

En annan av alla altrade böcker jag gjort

Min senaste altrade bok som jag har.

Ett solfjäderkort jag gjort för ett tag sen älskar göra lite annorlunda vikningar å former på min kort.

Ett tetrakort jag gjort till en present till en vän

En altrad bok som jag gav en vän som present.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar