måndag 29 september 2014

Altrad bok Luleå Hockey

Altrad bok Luleå Hockey!
Ja kom på att jag har ju en nära å kär vän till mig å min sambo som verkligen är hockey fan men älskar Luleå hockey så när vi skulle dit i söndags så passade jag på att göra en till han eftersom han fyller år nu i oktober.

Satt länge å klurade om jag skulle vara lite retfull med han när jag gjorde den men tänkte sen att den ska vara ett fint minne från mig å min sambo.
Han är ett EX till mig men vi står varandra väldigt nära ändå så ville göra han glad å han blev väldigt glad för boken så då känner både jag å min sambo oss nöjda.

Här kommer de några bilder på boken.

Använde mig av distress ink dynorna för att få färgskiftningarna på själv boken.
Sen använde jag shabloner till texten å lite kugghjul eftersom de var till en kille.


Så detta blev resultet av denna boken å vart väldigt nöjd med den själv oxå å de blev även Sven när han fick den så alla nöjda inte helt fel.

Så på återseende alla scrappande vänner.

Kramar Laila


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar