måndag 29 september 2014

Altrad födelsedagspresent Chanel

Chanel no. 21

Kom på när jag vaknade i morse att skulle på kalas till grannen för att hennes dotter fyllde 21 år.

Så kom på att hon berättat att tårtan var en Chanel tårta för att dottern tycker om just de så fick skynda mig å slänga ihop en present till henne, lite smått panik hade jag men de gick bra å jag hann å han till å med få med ett kort.

Så tänkte att om jag altrar en bok men använder mig av Chanel märket å istället för att skriva Chanel no. 5 så fick de bli Chanel no. 21 som är vad hon fyller.
Ville även göra den lite smått romantiskt diskret i tonerna så vart lite mörk lila men i övrigt blev de milda toner, den vart enormt uppskattad å då känner jag mig nöjd för var orolig att inte hinna i tid men de gick fort så på 2 timmar var den klar.






Så här är resultatet av Chanel no. 21 till en underbar tjej som vart super glad.

Ha de gott alla pysselglada människor där ute.

På återseende snart igen Kramar Laila!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar